דלג לתוכן
התחברות
סביבת עבודה לרכז
ראשי
אודות
מאגר תוכן
דיווחים
תפנית בחינוך
תפריט
ראשי
אודות
מאגר תוכן
דיווחים
תפנית בחינוך
התחברות
סביבת עבודה לרכז ולמורה
המאגר לצוותי הוראה
ראשי
אודות
מאגר תוכן
דיווחים
תפנית בחינוך
תפריט
ראשי
אודות
מאגר תוכן
דיווחים
תפנית בחינוך
מה נשמע – רגשי חברתי
בית הספר
סמל מוסד
שם התלמיד
תעודת זהות
תהליך מיפוי בדגש על מוטיבציה לימודית ושיפור הדימוי העצמי כללי תהליך זה מהווה מענה לצורך ההכרחי בחיזוק המוטיבציה הלימודית של התלמידים ולשיפור הדימוי העצמי ובמיוחד במעברים (כתה א/ כתה ו / כתה י בתהליך זה שותפים נציגי התכנית, צוות ביה"ס ובראשם רכז ביה"ס, התלמיד ואחרים. התהליך יתקיים בהסכמת מנהל ביה"ס התהליך מתאר את נקודות התוכן ואת נקודות הזמן העיקריות במהלך שנה"ל, שלהן ישנה נגיעה ישירה לתלמיד ולכל הקשורים לתהליך זה. החודשיים הראשונים החודשיים הראשונים ללימודים מהווים תקופת הכרות רבת משמעות לתלמיד עם הקבוצה הלימודית החדשה על כלל מרכיביה סדרים ונהלים, מורים, חברים ,דרישות לימודיות חדשות והכרות עם התכנית בתקופה זו ביה"ס יעשה את המירב ע"מ שקליטת התלמיד תהיה מכילה , מגבשת ומבררת את צרכי התלמיד בתחום הלימודי, האישי והחברתי, תוך הצבת יעדים לימודיים/אישיים/חברתיים הנדרשים לפי הגיל. תיאום ציפיות : עם פתיחת הקבוצה, המנחה יציג את התהליך כולו, ומשמעויותיו בפני מנהל ביה"ס , מחנך הכיתה והמורה המלמד את הקבוצה. הערכה כזו תתקיים בתחילת השנה במהלכה ובסיכום התהליך בסוף השנה. הכנת לקראת תהליך קליטת התלמיד, שיחה אישית עם התלמיד ולקראת מילוי השאלון (הקובץ המצ"ב) והמיפוי ההוליסטי.
הנחיות למילוי הטופס
הנחיות לתלמיד למילוי הטופס
תחושות לגבי הצוות החינוכי
--יש לי תמיכה וקשר אישי טוב עם מורה/מורים מצוות ביה"ס--
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תחושות לגבי הצוות החינוכי
--אני מרגיש/ה שהמורים שמלמדים אותי, מאמינים שאני יכול/ה להצליח בבית הספר--
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תחושות לגבי הצוות החינוכי
--יאני מרגיש/ה נוח לשתף אחרים כמו: מחנכת, מורה מקצועי, איש הנהלה, בתחושותיי בנושא הלימודי/החברתי/האישי--
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תחושות לגבי הצוות החינוכי
--אני מרגיש בטוח כשאני נמצא בביה"ס--
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד רגשי של התלמיד
--בדרך כלל יש לי מצב רוח טוב כשאני נמצא/ת בבית הספר--
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד רגשי של התלמיד
--אני מאמין/ה שאני יכול/ה להצליח בלימודים--
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד רגשי של התלמיד
--אני מצליח/ה בתחומים ונושאים שונים, כמו: ספורט, אומנות, מוסיקה, דרמה, אומנות, מחשבים...--
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד רגשי של התלמיד
--אני מצליח/ה להתארגן ולבצע את המטלות הלימודיות בשיעור --
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד לימודי
--אני מצליח/ה להיות מרוכז/ת ברוב השיעורים--
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד לימודי
--אני פעיל/ה ומעורב/ת בשעורים --
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד לימודי
--אני עצמאי/ת בביצוע המטלות הלימודיות בבית (שיעורי בית, למידה למבחנים) --
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד לימודי
--יש לי חברים בכיתה ובבית הספר --
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד חברתי
--אני נפגש/ת עם חברים גם מחוץ לשעות הלימודים --
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד חברתי
--אני שותף/ה בפעילויות חברתיות בבית הספר --
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
תפקוד חברתי
--חשוב לי להיות לתרום חברתית בבית הספר --
1. לא נכון
2. לפעמים נכון
3. נכון
4. נכון מאוד
שאלה פתוחה
שאלה פתוחה
שליחה
כניסת משתמש למערכת
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי
התחברות
שחזור סיסמה?
|
הרשמה
נתונים נשמרו בהצלחה!
למילוי טופס נוסף