תכנית מיל”א- מסגרת יום לימודים אחרת
התכנית מבוססת על ניסיון רב שנים של העמותה בהפעלת מסגרות יום תוספתיות במטרה לקדם את ההישגים הלימודיים במקצועות הליבה ולאפשר הזדמנות שווה לתלמידי מערכת החינוך.
התכנית מזמנת קידום הישגים בלמידה ממוקדת ואפקטיבית הנשענת על התפיסה כי צמצום פערים יכול להתבצע בכל שלב ובקרב כל התלמידים.
הלמידה בקבוצות קטנות יחסית מזמנות למידה אחרת ומותאמת לכל אוכלוסיית התלמידים.
שיטות ההוראה הייחודיות נבנו על ניסיון רב שנים של עבודה עם אוכלוסיות מגוונות.
הצלחת התלמידים משפרת את תפיסת המסוגלות שלהם ואת המוטיבציה והמעורבות ללמידה.
המנחה הפדגוגית של התכנית מלווה את המורים בכל התהליך הלימודי מכתיבת תכנית העבודה שמבוססת מיומנויות למידה בעקבות מבחו מיפוי, דרך שיחות אישיות ומעורבות של הגורמים המשמעותיים לילדים.
התכנית נבנית בהלימה לתכנית הלימודים של הבוקר, מבססת את הנלמד ומקיימת מפגשים לימודים מטרימים.
מבנה התוכנית
6 שעות שבועיות, בשעות שלאחר סיום הלימודים.
במסגרת התכנית, התלמידים מקבלים ארוחת צהריים חמה
הפעלת התוכנית בבתי הספר עם הצטרפות בית הספר לתוכנית יע"ל, על המורה להגיש תוכנית עבודה. במהלך שנת הלימודים, יש לדווח על ציוני התלמידים שבתוכנית
מסגרת הלימוד התכנית מיועדת לתלמידי כיתות א'-ו', הלומדים בקבוצות קטנות של 9-5 תלמידים. הקבוצה תורכב מתלמידים בעלי מאפיינים דומים ככל האפשר (גיל, שנת עלייה וכד') 5-4 ש"ש יוקדשו לתחום הלימודי 2-1 ש"ש שבועיות יוקדשו למענה רגשי-חברתי ולהעמקת תחושת השייכות של התלמידים.
העמותה לתפנית בחינוך נוסדה בשנת 2004 על-ידי קרן רש”י, לצורך הפעלה ישירה של תכניות בפריסה ארצית.
העמותה לתפנית בחינוך מתמחה בהתערבויות חינוכיות-רווחתיות ופועלת כיום באלפי מוסדות חינוך, במאות יישובים ברחבי הארץ.
עיצוב ופיתוח סטודיו תותים